51 35 66 09 - alle hverdage 10-14. Udenfor telefontid ringer vi dig gerne op. Eller brug kontaktformularen og få svar på mail.

Kundeservice - Få svar på dine spørgsmål her

Få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring køb, fragt og returnering her. Hvis du ikke finder svaret her eller gerne vil have personlig betjening er du meget velkommen til at kontakte Wondersport.

JUL 2018

Der er udvides returret på julegaver. Alle ordrer bestilt fra nu og frem til jul kan retureres indtil 24. januar 2019.

Læs om frister, bytte og retur af julegaver: julegavinfo

Links:
Julegaver
FRAGT

Der er gratis fragt på alle ordrer over 349 kr i Danmark.

På ordrer under 349 kr koster fragten 49 kr.

Ordrer sendes med GLS til afhentning i en GLS pakkeshop. Ved din bestilling får du selv mulighed for at vælge hvilken pakkeshop du vil have sendt til

Vi leverer til Sverige for 85 DKK. Alle priser er inkl. 25% dansk moms.

RETURNERING

På alle varer er der 30 dages returret fra den dag du modtager din forsendelse/afhenter din forsendelse i pakkeshoppen.

Vi er vilde med at du finder den rigtige sports bh i den rigtige størrelse. Derfor er du MEGET velkommen til at bestille flere størrelser og returnere dem du ikke vil beholde. Faktisk foretrækker vi at sende så få pakker som muligt til hver kunde. Det er nemmere for dig ikke at hente så mange pakker. Og det er MEGET billigere for os at sende en samlet pakke fremfor mange små pakker. Derfor må du meget gerne bestille flere varer og returnere dem du ikke vil beholde.



Når du har købt med den gratis fragt til GLS pakkeshop skal du selv betale for returfragten. Det koster 39 kr.

For at spare mest mulig på returfragten er du meget velkommen til at returnere varer fra flere forskellige bestillinger i samme forsendelse. Dvs. du må gerne bestille flere gange og sende retur samlet. Du må også meget gerne tage et prøverum med hjem og sende retur fra andre bestillinger sammen med det (og på den måde spare returfragten).



Hvis du sender retur fra flere bestillinger samlet er det meget vigtigt at vi kan se hvilke ordrer returneringen kommer fra. Vedlæg derfor venligst en følgeseddel (eller kopi af den) pr. ordre. Følgesedlen har du fået tilsendt sammen med din ordre.

Grunden til at følgesedlen skal vedlægges er, at vi skal kunne se hvem det er, der sender retur, så vi kan tilbagebetale pengene til den rigtige person. Det er altså udelukkende for at kunne give dig en god service - det er IKKE for at være besværlige. Nogle gange får vi varer retur uden følgeseddel og afsender. Så er det meget svært for os at lave en hurtig tilbagebetaling.

Vedlæg derfor en følgeseddel fra HVER ordre du sender retur fra og opdel varerne så de ligger sammen med følgesedlen svarende til den ordre varerne sendes retur fra.



Når du returnerer skal du selv betale for returforsendelsen (med mindre du har taget prøverummet med hjem - se beskrivelse af det længere nede på siden).

For at gøre det nemt for dig tilbyder vi at du kan anvende den returfragtlabel, der ligger i din pakke. Det koster 39 kr at anvende den vedlagte label. Dette fratrækkes inden tilbagebetalingen til dit betalingskort.

Du kan naturligvis stadig vælge at sende uden at benytte labelen. Så fratrækker vi naturligvis ikke 39 kr.



Du kan returnere hele din ordre eller enkelte varer. For at gøre brug af returretten skal du sende din ordre/vare til ELGAARD MEDIA // wondersport.dk, c/o. Webpakkeriet, Vejlevej 15, Ølholm, 7160 Tørring. I pakken skal du vedlægge (en kopi af) følgesedlen (følgesedlen) hvoraf det tydeligt fremgår hvem du er og hvilken ordre du returnerer fra. Retursedlen har du fået tilsendt sammen med din ordre.



Når du returnerer en ordre til wondersport.dk bliver dine penge automatisk overført til det betalingskort, der blev anvendt ved købet. Der kan gå et par dage inden du kan se pengene på din konto. Bemærk at hvis du betaler med kreditkort (f.eks. Mastercard) vil tilbageførslen af pengene fremgå at din kreditkort opgørelse og ikke direkte på din konto. Når din returnering er behandlet vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette på den e-mailadresse, der blev anvendt ved købet.

OMBYTNING

Hvis du gerne vil bytte til anden størrelse eller vare, så skal du lave en ny bestilling i webshoppen. Dvs. du skal lave en bestilling på den vare du gerne vil ombytte til. Og du skal sende den vare du gerne vil have ombyttet retur (så tilbagebetaler vi pengene).

Grunden til at vi ikke ombytter er ikke at vi ikke vil. Det er simpelthen bare et sted hvor der sker alt for mange fejl. F.eks. oplever vi tit at blive bedt om at ombytte til størrelser og farver, der ikke findes. Nogle gange bliver en vare også udsolgt inden vi når at ombytte. Og enkelte gange kan vi komme til at ombytte til forkerte varer fordi det er for svært for lagerpersonalet at tyde hvilken størrelse, der skal ombyttes til.

For at undgå de mange fejl (og dermed forsinkelser) ved ombytning vil vi meget gerne have at du selv bestiller i webshoppen. Det er en bedre løsning for alle.

Du er også velkommen til at bestille et prøverum med hjem med de varer du gerne vil have ombyttet til og sende retur sammen med prøverummet.

TAG PRØVERUMMET MED HJEM (kun Danmark)

Hvis du er i tvivl om din størrelse eller blot ønsker at prøve forskellige modeller er du meget velkommen til det.

Bestil gerne flere størrelser og/eller modeller og tag prøverummet med hjem til dig selv. Prøv i ro og mag. Hvis du har spørgsmål undervejs så kontakt wondersport.

Bestil det du ønsker at prøve i webshoppen. Du har altid 30 dages returret - så du sender blot de varer retur du ikke ønsker at beholde. Der bliver ikke hævet penge for de varer du prøver og når du returnerer prøverummet betaler du kun for de varer du ender med at beholde. Så bliver det ikke lettere. 30 dages prøvetid med kredit i prøveperioden. Varene skal selvfølgelig være ubrugte, men du må gerne prøve dem på ligesom i en almindelig butik.

Du får mulighed for at vælge "tag prøverummet med hjem" når du går til kassen. Denne service koster 79,- Læs meget mere om at tage prøverummet med hjem her>>

PRISGARANTI

Vi giver prisgaranti på den stor del af vores varer. Du kan tjekke det ved at se om varen er mærket med PRISGARANTI (det står lige over prisen på produktsiden).

Prisgaranti betyder at vi matcher prisen hvis du finder samme vare billigere hos en anden webbutik. Du kan udnytte prisgarantien op til 14 dage efter dit køb. Dvs. køb trygt nu. Hvis du finder samme vare billigere så tilbagebetaler vi diferencen til dit kort.

Der er selvfølgelig nogle betingelser for at vi kan matche prisen. Kort fortalt så skal varen være den samme, være på lager og det skal være en webshop, der er omfattet af dansk forbrugerbeskyttelse. Du kan læse om prisgarantien her: Prisgaranti

LEVERINGSTID

Der afsendes pakker alle hverdage fra "vores" Webpakkeri i Tørring. Hvis du bestiller inden kl.12 når vi det som regel samme dag. Skulle der ske en fejl eller være en forsinkelse på en vare, så informerer vi dig på mail. Som regel går det super hurtigt med afsendelserne, men der kan være små forsinkelser. Kontakt os med det samme hvis din bestilling haster meget og vi tjekker status med det samme.

Ordrer bliver altså afsendt alle hverdage og er oftest fremme dagen efter. Vi må selvfølgelig tage forbehold for forsinkelser og fejl i pakningen af din ordre og hos GLS. Hvis du har brug for speciel attention, så skriv til kundeservice@wondersport.dk. Så følger vi din ordre med ekstra omhu og orienterer dig undervejs.

FRAGTMULIGHEDER

Alle pakker sendes med GLS til afhentning i pakkeshop, da det er den leveringsform der efter vores erfaring er hurtigst og billigst i forhold til den type pakker vi afsender.

SALG UDENFOR DANMARK

Alle priser er i danske kroner (DKK).

Leveringsomkostninger for danske webshops er enorme! Derfor kan det sjældent betale sig at levere fra Danmark til andre lande. Hvis du sidder i udlandet og gerne vil handle, så kontakt kundeservice@wondersport.dk for at få oplyst hvilke leveringsomkostninger vi har til dit land.

Når du bestiller fra udlandet vil der ikke ligge en returlabel i din forsendelse. Du skal selv betale en eventuel returforsendelse.

For levering udenfor EU - dvs. til Norge, Færøerne og Grønland - gælder specielle regler da ikke-EU-borgere ikke skal betale dansk moms. Der kan blive opkrævet told og afgifter i modtagelseslandet ved modtagelsen af pakken. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.