51 35 66 09 - alle hverdage 10-14. Udenfor telefontid ringer vi dig gerne op. Eller brug kontaktformularen og få svar på mail.

Kundeservice - Få svar på dine spørgsmål her

Få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring køb, fragt og returnering her. Hvis du ikke finder svaret her eller gerne vil have personlig betjening er du meget velkommen til at kontakte Wondersport.

JUL 2017
På alle varer er der 30 dages returret fra den dag du modtager din forsendelse/afhenter din forsendelse i pakkeshoppen. Alle ordrer bestilt fra 1. november-24. december 2017 har udvidet returret til 24. januar 2018.
GRATIS FRAGT

Der er mulighed for gratis fragt på alle ordrer i Danmark.

Hvilken leveringsform den gratis levering er afhænger af ordrestørrelsen. Hvis du bestiller for under 250 kr vil du blive tilbudt et b-brev som det gratis alternativ. Hvis du bestiler for over 250 kr vil du blive tilbudt gratis forsendelse til en GLS pakkeshop.

Hvis du ikke vil have den leveringsform vi tilbyder som den gratis levering er du velkommen til at vælge et alternativ. Dette koster ekstra. Hvor meget afhænger af hvilken leveringsform du vælger. Prisen varierer fra 19 til 79 kr og dækker over de yderligere omkostninger der er ved at levere med omdeling eller et dyrere leveringsfirma. Du vælger selv og du kan altid vælge det gratis alternativ.

Hvis du vælger en dyrere leveringsform, f.eks. for at få en hurtigere levering vil denne ekstra udgift ikke blive refunderet ved returnering. Vi refunderer altid - og uden slinger i valsen - beløbet for standard levering hvis der er betalt for dette. Hos wondersport.dk er standardlevering dog gratis.

RETURNERING

På alle varer er der 30 dages returret fra den dag du modtager din forsendelse/afhenter din forsendelse i pakkeshoppen.

Du er velkommen til at returnere varer fra flere forskellige bestillinger i samme forsendelse. Vedlæg venligst en returseddel pr. ordre. Retursedlen har du fået tilsendt sammen med din ordre. Du kan også printe en ny her. Hvis du ikke har en printer er det også OK at skrive tilsvarende informationer i hånden.

Når du returnerer skal du selv betale for returforsendelsen. For at gøre det nemt for dig tilbyder vi at du kan købe returporto (returlabel) gennem os. Når du anvender returlabelen, kan du spore din pakke med Track & Trace. Du kan bestille returlabelen her >>.

Du kan naturligvis stadig vælge at sende uden at benytte labelen. Du kan sende retur med GLS eller Post Nord og du har selv ansvaret for forsendelsen indtil den er modtaget af os.

Du kan returnere hele din ordre eller enkelte varer. For at gøre brug af returretten skal du sende din ordre/vare til ELGAARD MEDIA, e-undertøj.dk, Veilgårdsvej 4, 8340 Malling. I pakken skal du vedlægge en udfyldt returseddel hvoraf det tydeligt fremgår hvem du er og hvilken ordre du returnerer fra. Retursedlen har du fået tilsendt sammen med din ordre. Du kan også printe en ny her. Hvis du ikke har en printer er det også OK at skrive tilsvarende informationer i hånden.

Når du returnerer en ordre til wondersport.dk bliver dine penge automatisk overført til det betalingskort, der blev anvendt ved købet. Der kan gå et par dage inden du kan se pengene på din konto. Bemærk at hvis du betaler med kreditkort (f.eks. Mastercard) vil tilbageførslen af pengene fremgå at din kreditkort opgørelse og ikke direkte på din konto. Når din returnering er behandlet vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette på den e-mailadresse, der blev anvendt ved købet.

OMBYTNING

Hvis du gerne vil bytte til anden størrelse eller vare, så skal du lave en ny bestilling i webshoppen. På den måde er vi sikre på, at varen ikke bliver udsolgt og at du får den rette størrelse og farve. Fragten er gratis, så det koster dig ikke ekstra at bestille selv.

Hvis du er i tvivl om størrelsen, så hold på det du har og bestil flere størrelser i webshoppen. Du er meget velkommen til at sende retur fra flere ordrer sammen.

Du er også velkommen til at bestille et prøverum med hjem og sende retur sammen med prøverummet for at spare en returforsendelse.

TAG PRØVERUMMET MED HJEM

Hvis du er i tvivl om din størrelse eller blot ønsker at prøve forskellige modeller er du meget velkommen til det.

Bestil gerne flere størrelser og/eller modeller og tag prøverummet med hjem til dig selv. Prøv i ro og mag. Hvis du har spørgsmål undervejs så kontakt wondersport.

Bestil det du ønsker at prøve i webshoppen. Du har altid 30 dages returret - så du sender blot de varer retur du ikke ønsker at beholde. Der bliver ikke hævet penge for de varer du prøver og når du returnerer prøverummet betaler du kun for de varer du ender med at beholde. Så bliver det ikke lettere. 30 dages prøvetid med kredit i prøveperioden. Varene skal selvfølgelig være ubrugte, men du må gerne prøve dem på ligesom i en almindelig butik.

Du får mulighed for at vælge "tag prøverummet med hjem" når du går til kassen. Denne service koster 79,- Læs meget mere om at tage prøverummet med hjem her>>

LEVERINGSTID

Ordrer ekspederes alle hverdage. Hvis du bestiller inden kl.12 på hverdage afsender vi samme dag. Ofte når vi det også hvis du bestiller efter kl.12. Send en mail til kundeservice@wondersport.dk hvis det haster. Du får en e-mail fra os når din ordre er afsendt. Hvis der sker en fejl så din bestilling ikke kan afsendes vil du få besked på mail.

FRAGTMULIGHEDER

GLS pakkeshop betyder, at pakken sendes med Track&Trace du kan bruge til at spore pakken. GLS afleverer pakken i en af deres mange pakkeshops. Ved bestilling får du selv mulighed for at vælge hvilken pakkeshop du vil have din pakke leveret til. Du får en SMS når pakken er klar til afhentning.

GLS erhverv betyder, at pakken sendes med Track&Trace du kan bruge til at spore pakken. GLS erhverv kræver at der sendes til en virksomhed. Husk af skrive firmanavn på adressen. Hvis du vælger levering til en erhvervsadresse, men ikke skriver et firmanavn, så er vi nødt til at kontakte dig for at få det rigtige firmanavn på forsendelsen. Det kan forsinke din pakke. Så derfor: husk firmanavn.

PostNord pakke uden omdeling (29,-) betyder at pakken afsendes med Track&Trace nummer som du kan bruge til at spore pakken. Post Danmark afleverer pakken til nærmeste posthus/postbutik hvor du selv skal afhente den. Du får en e-mail når pakken er klar til afhentning. Hvis du ikke får en e-mail så tjek Track&Trace. Ofte ligger pakken klar til afhentning selvom e-mailen fra Post Danmark ikke er kommet frem til dig.

PostNord pakke med omdeling (49,-) betyder at pakken afsendes med Track&Trace nummer som du kan bruge til at spore pakken. Post Danmark forsøger at omdele pakken på din adresse. Hvis du ikke er hjemme og ikke har modtagerflex (en aftale med Post Danmark om at de må stille pakken) tager Post Danmark den med til nærmeste posthus/postbutik hvor du kan afhente den.

DAO betyder ... (på vej)

B-brev betyder ... (på vej)

SALG UDENFOR DANMARK

Alle priser er i danske kroner (DKK).

For levering udenfor EU - dvs. til Norge, Færøerne og Grønland - gælder specielle regler da ikke-EU-borgere ikke skal betale dansk moms. Der kan blive opkrævet told og afgifter i modtagelseslandet ved modtagelsen af pakken. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.

Alle priser i webshoppen fremgår med 25% dansk moms. I indkøbskurven kan du se hvor stor en del af beløbet, der er dansk moms og som du derfor ikke skal betale.

Ikke-EU-kunder betaler ikke Dansk moms. Når du indtaster din adresse i Norge, Grønland eller Færøerne opdateres indkøbskurven så der ikke længere opkræves moms.

Fragtprisen til Norge, Sverige, Færøerne og Grønland er 45 DKK uanset ordrebeløb.

Hvis dit land ikke står på listen kan du kontakte kundeservice.

Handelsbetingelser (LANGT) - tryk på + til højre for at folde ud.

Handelsbetingelser
Dette er de formelle og lovpligtige handelsbetingelser. Du kan finde svar på de fleste spørgsmål i et mere let læseligt sprog her: wondersport.dk/kundeservice

Hvis du har spørgsmål, så skriv til kundeservice@wondersport.dk.
Betaling
wondersport.dk drives af ELGAARD MEDIA/e-undertøj.dk. ELGAARD MEDIA/e-undertøj.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. ELGAARD MEDIA/e-undertøj.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering & leveringsomkostninger
Alle ordrer, der afgives inden kl.12 ekspederes og afsendes samme dag med mindre andet er anført.

Der er altid en fast pris for fragt og leveringsomkostninger. Den samlede pris vil fremgå i indkøbskurven, inden du godkender betalingen og vil også fremgå af ordrebekræftelsen. Der er altså ingen overraskelser undervejs - fragtomkostninger fremgår altid tydeligt under bestillingen.

Der er mulighed for gratis fragt på alle ordrer i Danmark.

Hvilken leveringsform den gratis levering er afhænger af ordrestørrelsen. Hvis du bestiller for under 250 kr vil du blive tilbudt et b-brev som det gratis alternativ. Hvis du bestiler for over 250 kr vil du blive tilbudt gratis forsendelse til en GLS pakkeshop.

Hvis du ikke vil have den leveringsform vi tilbyder som den gratis levering er du velkommen til at vælge et alternativ. Dette koster ekstra. Hvor meget afhænger af hvilken leveringsform du vælger. Prisen varierer fra 19 til 79 kr og dækker over de yderligere omkostninger der er ved at levere med omdeling eller et dyrere leveringsfirma. Du vælger selv og du kan altid vælge det gratis alternativ.

Hvis du vælger en dyrere leveringsform, f.eks. for at få en hurtigere levering vil denne ekstra udgift ikke blive refunderet ved returnering. Vi refunderer altid - og uden slinger i valsen - beløbet for standard levering hvis der er betalt for dette. Hos wondersport.dk er standardlevering dog gratis.
Forbehold og udsolgte varer
I webshoppen er det kun muligt at bestille varer, der er på lager. Skulle der ske en fejl, så en vare, der er på lager i webshoppen alligevel ikke er på lager i det fysiske lager (eller viser sig at være defekt og dette først opdages ved pakning af din ordre) kan der ske en forsinkelse. Du vil i tilfælde af fejl på lageret så en vare ikke kan afsendes planmæssigt bliver du kontaktet hurtigt om dette på mail.
Reklamation
Hvis du opdager fejl eller mangler ved levering skal du hurtigst muligt tage kontakt til wondersport.dk.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet herunder hvis produktet ikke er vasket efter vaskeanvisningerne.

Send ikke varer retur uopfordret. ELGAARD MEDIA/e-undertøj vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Dette gør vi ved at fremsende en returlabel til returnering af produktet for vores regning. Vi dækker ikke højere omkostninger, der er opstået ved at sende reklamationer til os uden at have kontaktet os først.

Ved reklamation rettes henvendelse til ELGAARD MEDIA/e-undertøj.dk, Veilgårdsvej 4, 8340 Malling og meget gerne via e-mail: kundeservice@wondersport.dk.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Sprog
Aftalen indgås på dansk. Alle priser er i danske kroner inkl. 25% moms.
Fortrydelsesret
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@wondersport.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: wondersport.dk/kundeservice

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Brugt undertøj har i langt de fleste tilfælde en handelsmæssig værdi på 0 kr.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Persondatapolitik
De oplysninger du indtaster når du handler hos wondersport.dk bruges udelukkende til at gennemføre ordren samt hvis du har accepteret at modtage wondersport.dk's nyhedsbrev. Alle informationer om kunder og ordrer bliver brugt og opbevaret i overensstemmelse med lovgivningen om databeskyttelse. Persondataloven giver dig ret til at få indsigt i hvilke oplysninger wondersport.dk har registreret om dig. Disse oplysninger kan fåes ved henvendelse til kundeservice@wondersport.dk.

For at kunne handle på wondersport.dk skal du lade dig registre med følgende informationer: Navn, Adresse, E-mail, Cookie.

En cookie er en tekstfil, der lagres på din egen computer. Der lagres ikke personlige informationer i en cookie, men blot informationer om din adfærd på wondersport.dk. F.eks. vil indholdet af indkøbskurven være gemt i en cookie på din egen computer indtil du vælger at gennemføre ordren. En cookie bliver højest gemt i et år på din computer og kan let fjernes . I Internet Explorer slettes cookies under menuen Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet cookies. wondersport.dk videregiver ikke personoplysninger til trediemand. Den eneste undtagelse herfra er de oplysninger vi giver til kreditselskabet for at kunne gennemføre transaktionen samt transportøren (GLS/PostNord, DAO eller lign.) for at kunne sende dine varer.

wondersport.dk opbevarer ikke personoplysninger krypteret.
Klagemuligheder – oversigt og links
Hvis du har en klage over varer eller vores håndtering af din ordre, så kontakt os. Vi gør alt hvad vi kan for at yde super service, så giv os en mulighed for at rette op på det. Ofte vil det være en fejl som vi ikke er opmærksom på før du fortæller os om den. Skriv til kundeservice@wondersport.dk hvs du er det mindste utilfreds med noget.

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@wondersport.dk